Saturday, August 17, 2019

نکات حرفه ای انتخاب کاغذ دیواری

نکات حرفه ای انتخاب کاغذ دیواری
سبک کاغذ دیواری مهم است
کار ساده ای نیست که کاغذ دیواری هایی که طرح ها و سبک هایی که متعلق به دوره های متفاوتی هستند را با یکدیگر ترکیب کرده و در کنار هم قرار دهید، اما این روش یکی از روش های محبوب در دکوراسیون سال های اخیر به شمار می رود و به همین دلیل ارزش امتحان کردن را دارد! روش ترکیب کردن و تطابق دادن سبک های متفاوت نه تنها در دکوراسیون، بلکه در دنیای مد و فشن نیز بسیار پرکاربرد و محبوب است. بر اساس این روش، مبلمان و اشیائی را که با سبک های متفاوت و در زمان های مختلف طراحی شده اند، رنگ هایی که با یکدیگر هماهنگی نداشته و طرح های متفاوت را در کنار هم قرار داده و با ترکیب تضاد ها و کنتراست ها زیبایی مدرن ایجاد می شود.اما در ترکیب  و تطابق کاغذ دیواری با دکوراسیون داخلی منزل با طرحهای مختلف باید از اصول خاصی پیروی شود . مشاهده بیشتر در سایت
انواع پوستر دیواری در طرح ها و جنس های بسیار متنوع را در فروشگاه اینترنتی دکوراسیون مشاهده نمایید. این پوستر دیواری ها در ابعاد دلخواه با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن آماده سازی می شوند. همچنین مشتریان می توانند تصویر مورد نظر خود را با چاپ یو وی (UV) و دارای 10 سال ضمانت رنگ سفارش دهند.
نکات حرفه ای انتخاب کاغذ دیواری
تنوع بی نظیر طرح ها در فروشگاه 3خط این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا از بین بیش از 10 هزار طرح موجود در سایت و یا کانال پوستر دیواری 3خط طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. این طرح ها شامل پوستر سه بعدی، پوستر طرح سنتی، پوستر اماکن، پوستر هنری و نقاشی، پوستر طبیعت، پوستر طرح گل، پوستر کودک و بسیاری طرح های دیگر می باشد.
پوستر دیواری در فضاسازی محیط بسیار موثر است و می تواند دکوراسیون اتاق خواب، اتاق نشیمن، سالن پذیرایی و … را به بهترین شکل تغییر دهد.
در ادامه می توانید محصولات پوستر دیواری سه خط را مشاهده فرمایید.
هنگام سفارش کاغذ دیواری یکی دو رول اضافه‌تر سفارش دهید. بازار کاغذ دیواری به سرعت برق‌وباد تغییر می‌کند و طرحی که انتخاب می‌کنید چندماه دیگر ممکن است در هیچ فروشگاهی پیدا نشود؛ بنابراین اگر در گذر زمان به هر دلیلی گوشه‌ای از کاغذ دیواری پاره شد یا از بین رفت، با داشتن یک رول اضافه، با کمترین هزینه می‌توانید کاغذ دیواری منزل خود را ترمیم کنید و دیگر لازم نیست به دنبال تعویض کامل کاغذ دیواری باشید.

No comments:

Post a Comment